Пандемія коронавірусу відправила всі навчальні заклади на карантин. Skype Viber, Classtime Сlass, Dojo, Cisco WebEx, Microsoft Teams, Google Classroom - додатки, що набирають популярність та дозволяють продовжувати навчання дистанційно. Коли в учнів канікули, вчителі нашої школи 26.10.2020р. брали участь у постійнодіючому семінарі з теми «Практична медіаграмотність: освітні платформи та соціальні мережі в саморозвитку учасників освітнього процесу». Ми детальніше розглянули напрямки роботи з теми, поговорили про фейк та його види, навчились розпізнавати відеофейки. Надзвичайно цікавою для нас усіх була гра "Червона шапочка", коли вчителі, розділившись на групи, працювали журналістами - опонентами... Висновком гри стало розуміння суті конфліктної ситуації. Кожен з її учасників має власні погляди. Часто ми переконані, що одна сторона конфлікту (зазвичай ми самі) обстоює єдино слушну і правильну позицію, а позицію іншого сприймаємо, як хибну й погану. Утім, здебільшого, все не так просто. Щоб вирішити, хто насправді має рацію, а хто ні, важливо зрозуміти всі сторони конфлікту. Нам було цікаво, пізнавально, а головне - кожен з нас виявив бажання працювати та розвиватись в напрямку медіаграмотності.
|